tisdag, september 18, 2007

You ain't nothing but a stilelement


Idag tränade jag spinning. Oj oj oj. Jag är mer otränad än vad jag trodde. Hela kroppen skakade efteråt och gud vad jag svettades. Men oj vad skönt det kändes ändå. Jag klarade det! Ska nog köpa kort på gerdahallen och hoppas på att jag är motiverad nog att fortsätta gå.

Och imorgon ska vi presentera vår gruppanalys. Det ska bli spännande. Sjunde inseglet är en tacksam film att analysera men samtidigt gäller det för oss att hålla diskussionen igång i en timme. Tur att det finns folk som gillar att höra sin egen röst i klassen..

Jag fick mina böcker IDAG vilket dels innebär att jag måste läsa allt ikväll, vilket jag uppenbarligen inte har lyckats med då jag sitter framför datorn och klockan är halv tolv. Och dels innebär det att jag aldrig kommer beställa böcker från adlibris då de är ett gäng schmucks.

Men imorgon blir det fest! Förhoppningsvis har jag inte träningsvärk som är så illa att jag inte kan gå ut och dansa.. men man vet aldrig. Isåfall blir det ju drickande för hela slanten. ajaj, hemska öde! Helene kommer med ut så det är extraroligt! Vi lyckas aldrig gå ut tillsammans eftersom vi alltid jobbar helt olika tider. Så nu ska det fanimej tas igen! SUPA SUPA SUPA!

Ahh... nej. Den stilen funkar inte för mig. Dock uppskattar jag att bli berusad. Tokroligt!



Over and out.

1 kommentar:

Lojsie sa...

och snart är det tid att bli berusad igen... :)