torsdag, september 27, 2007

This amazing thing called Balsam

Usch, jag mår jätteilla. Det var på bussen på vägen hem från Lund, tidigare ikväll, som det slog mig. Jag skulle gissa på att det är den senaste tidens alkoholintag som pockar på uppmärksamhet. Nu har jag bara lördag kvar och sedan ska jag fanimej ha en vit vecka. Annars kommer det att sluta med att jag inte kan dricka på månader och det är ju en hemsk tanke.
Vi var på Smålands nation igår vilket var trevligt. Jag hängde med Gunnarsson största delen av kvällen då Lisa hade hittat en söt och översocial bög med jättefint hår (hans knep var Barnängens Balsam). Det slutade med att jag spenderade natten på Gunnarssons soffa då Lisa flydde fältet under efterfesten.
Och imorgon ska man tillbaka till jobbet. Yey, lönehelg! Det är dock svårt att klaga när jag bara jobbar varann vecka. And God knows I need the money..
På detta skulle jag vilja ge en shout-out till Jessica som klarade sin uppkörning idag. Congrats darling! Jag är så stolt.
Tråkigaste blogginlägget någonsin!
Over and out.

1 kommentar:

Jexxie sa...

det är väl inte tråkigt när du skriver om mitt körkort ;) tackar tackar förresten