måndag, juli 02, 2007

Rudie can't fail

Nu är jag trött. Tack och lov att det var sista 9 - 19 skiftet på ett tag.. ska vara i kassan på onsdag. Ska bli skönt med omväxling. Skrev upp mitt schema idag, ska ge en kopia till föräldrarna och en till Jessica. Då insåg jag hur deprimerande illa augusti månad är.. jag vet inte hur många 9 - 19 skift jag har, samt sexdagarsveckor. GNAH. Positivt var dock att jag hittade något som såg ut som en ledig vecka, de sista dagarna i augusti och lite in i september. Kan detta verkligen stämma? Såg för bra ut för att vara sant.


Och nu har jag lärt mig en gång för alla att synden straffar sig själv, som man bäddar får man ligga, som du beter dig mot andra kommer de bete sig mot dig and all that jazz. Jag tänker inte gå in på detaljerna men ni som är nära vänner kommer att få veta när jag träffar er. Det är inte bra. Nu får det räcka. Karma - jag tror på dig. Du behöver inte bevisa det mer, I am a believer.
Enough already.


Det pratas om utgång på torsdag. Förhoppningsvis genomförs planerna. Hursomhelst ska jag bege mig till Simrishamn om vädret tillåter. Och imorgon måste en present införskaffas till den äldsta systern då hon har den dåliga smaken att fylla år den fjärde juli. Har ingen aning om vad jag ska ge henne. Och så ska jag tvätta. Satan i gatan, jag har nog det mest spännande och händelserika livet någonsin.


Over and out.

2 kommentarer:

Jexxie sa...

får se hur det blir med utgång på torsdag, men det innan går väl bra....hör dock av mig som jag sa. ha så kul i simrishamn.....köp en glass för mig med......och det där med karma håller jag totalt med om...

Lojsie sa...

Hej! Hoppas allt ær okej. Læt lite jobbigt med den dær karma-grejen och allt jobbande.

Vi ses førhoppningsvis snart! (om jag inte har druknat i gyttjan først).