måndag, juli 23, 2007

I suck.

Jag är nog den sämsta personen någonsin på att uppdatera min blogg. Jag menar väl, det gör jag verkligen, men det blir aldrig av. Och det är inte för att jag har något bättre för mig, nejnej, det är för att jag .. bara inte gör det. Inga ursäkter! Hands down, I suck. At updating my blog. Jag tror jag ska börja kalla det B-Logg istället för blogg. Då jag är B. Och det här är min logg över mitt händelsefattiga liv.
Har jobbat hela helgen. Fredag till Måndag. Jippi. Måste tänka på pengarna för att inte bli en smula mentalt instabil. Känner mig rätt sliten nu, har varit hemma en halvtimme men har inte lagat middag än för att jag kände att jag var tvungen att sitta ner en stund. Dessutom vet jag inte riktigt vad jag ska ha till mat. Jag har rätt mycket hemma men jag orkar inte sätta igång något jätteprojekt vid den här tiden. Det fixar sig nog, sen när jag börjar bli ordentligt hungrig.
Hade Lisa och Jessica över i lördags. Vi åt middag tillsammans, jag lagade flygande jakob och sen tittade vi på Bobby. Som var sådär. Att jag inte blev överförtjust berodde nog lite på att det var fel film för tillfället. Och för att den stundvis var väldigt smörig. Och att han använde sig av karaktärer som kändes rent av överflödiga. Det handlade verkligen om att klämma in så många kända skådespelare som möjligt, även om det betydde att man slösade scener på en karaktär som i slutändan inte spelade någon roll överhuvudtaget. Vilket är FEL. Bad Emilio Estevez, BAD. Men den dög. Vi försökte även planera vårt Dublin/Edinburgh äventyr vilket inte blev så lyckat. Svårt att hitta dagar då vi alla är lediga och svårt att hitta billiga flyg. Vi lyckades dock hitta billigt boende i Edinburgh. Nu måste vi bara komma fram till hur vi ska ta oss dit. Och när.
Over and out.

Inga kommentarer: