tisdag, september 29, 2009

Time off?

Nu är vår artikel om Ulf Holm färdig. Efter att vi har kapat 3/4 av själva intervjun fick vi ihop något som liknar en artikel. Tyvärr känns det lite ytligt nu, men antagligen är det bara som vi känner eftersom vi vet hur mycket vi slaktat. Artikeln ger mig också ett arbetsprov att skicka in till Lundagård. Och det är väl.. bra.

Eftersom vi var färdiga med artikeln redan igår är jag "ledig" idag. Egentligen borde jag läsa kurslitteraturen, men efter att ha jobbat hela helgen och med tanke på mitt schema resten av veckan har jag beslutat mig för att ta en dag ledig. Imorgon ska det påbörjas ett grupparbete om ett modernt krig/konflikt. Min grupp har valt norra Kurdistan vilket jag vet lite eller inget om, så det ska bli intressant. Och imorgon är det dans igen! Skoj. Nu har jag även anmält mig och Helene till en buggkurs som börjar i november. Ah. It's dancy dancy dancy time..

Inga kommentarer: