tisdag, september 15, 2009

So far so good

Spenderar ytterligare en dag med att studera - dock är det lite mer påtvingat den här gången då det är inför en gruppuppgift som ska lämnas in imorgon. Jag "researchar" helt enkelt, men som tur var innebär det här bland annat att jag läser kurslitteraturen, så det känns inte så stressigt. Två flugor i en smäll! Känner mig dock seg som melass idag, detta planerar jag att motverka genom att dricka fyra koppar kaffe. Har redan gått igenom två. Min mage kommer att älska mig om några timmar!

Har efter månaders av tjat (vi åkte till New York i april) fått min kära systers bilder från USA. Jag har själv inte ens fått se dem förrän nu, så det var ju lite spännande att se vad som fastnat. Jag hade det huvudsakliga ansvaret för bilderna under dagen, men eftersom jag hade Gunnarsons klumpiga (men underbara) systemkamera släpade vi inte med oss den på kvällarna. Så alla kvällsbilder fanns bland de jag fick nu. Tyvärr var merparten väldigt oskarpa. Jag hade tänkt presentera New York-upplevelsen genom en självstudie, som jag kallar Känslotillstånd i Äpplet.




Förlorat sina händer i Äpplet.



Något syrligt har hamnat i munnen i Äpplet.



Irriterad på solen i Äpplet.



Uttråkad i Äpplet.



Skogstokig i Äpplet.



Högt upp i luften i Äpplet.



Morgontrött i Äpplet.

2 kommentarer:

Lojsie sa...

härliga foton!

Jexxie sa...

haha, vad kul det ser ut lol!