söndag, oktober 04, 2009

Tattoo Expo XV

I fredags var jag och min kära lillasyster på Tatueringsmässan på Amiralen som återkommer varje år. Jag var mest där för att kolla läget. Har tänkt gå på det sen gymnasiet, men varje gång har det inte blivit av. Jag har jobbat, det har varit för dyrt och så vidare. Men nu var vi där, och det var trevligt. Skön stämning, två pubar, snygga kläder, band som spelade, och såklart en massa tatuerare. I år var där 62 olika bås att välja mellan. Hade egentligen inte tänkt tatuera mig, men Moa hade äntligen lyckats fixa mina föräldrars namnteckningar, så jag hämtade ut kontanter ifall ifall. Och rent spontant gick jag till House of Pains bås och hörde om han hade tid, och hur mycket det skulle kosta. Efter att ha fått ner priset med en hundralapp skulle jag helt plötsligt fixa stenciler. Så så snabbt gick det. Sen satt jag där helt plötsligt med nålar som gick in i min hud och lämnade färgavtryck. Bilder utlovas snart.

1 kommentar:

Jexxie sa...

Jag gjorde min tatuering på House of Pain. De e bra!!!