onsdag, maj 06, 2009

Italian Kitchen Dreamweaver

Just nu sitter jag på ännu en seg eftermiddagsföreläsning för att lära mig Dreamweaver, programmet som förvirrar oss alla. Men för en gångs skull har jag utnyttjat min förmiddag genom att åka till Mobilia och använda mina 25% rabattcheckar på Kappahl. Hittade en topp, ett par shorts och en BH = en hel outfit om man gillar att gå utan trosor. Vilket jag inte gör.
Just nu är jag ovanligt disträ då jag längtar efter Bob. Ett besök är inplanerat imorgon, antagligen det sista innan vi hämtar honom. Och vi har massor kvar att fixa! Vi har ingen bur, inga kompostgaller, ingen mat .. Och inget plexiglas (måste skydda sladdarna och Bob från varandra). Men förhoppningsvis ska vi hitta tid till att fixa det här efter helgen... och innan torsdag, då vi åker till Linköping. Stress, stress, stress.. Men ack va roligt.

3 kommentarer:

Lojsie sa...

Är det en kanin eller hund ni ska skaffa? Minns inte att våra hundar brukade gnaga på sladdar när det var valpar. :)

Jexxie sa...

inte eddie heller. sladdar är totalt ointressant för honom. det enda var att han eventuellt kunde få för sig att kissa där kanske, men det gjorde han aldrig

Shitpit sa...

Jag vill inte riskera något! Man kan få en valp som gnager på ALLT och jag tror inte elstekt valp täcks av dolda fel-försäkringen.. Är hellre på den säkra sidan.