torsdag, november 29, 2007

Said I'm gonna have myself in shambles

Jag är färdig med tentan. Jag skrev alla åtta sidorna igår. Det var inte planerat. Eftersom jag vid tretiden inte lyckats skriva något så tänkte jag att målet fick sättas vid fyra sidor, och resten idag. Men det behövdes inte. Fuck me backwards and call me Bob. Så idag har jag läst igenom tentan och ändrat några meningar och spenderat resten av tiden i soffan. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och vaggar in mig i falska förhoppningar. För jag är trots allt inte färdigt med något egentligen. Jag har inte börjat skriva på uppsatsen. Och flytten stressar mig en aning.
Men man får väl ta det ett steg i taget antar jag.
Taking Back Sunday är som balsam för min själ just nu. De är så bra. Gah.
Imorgon blir bra. Ska åka in till Lund och lämna tentan vid tolv, sedan plugga med Jessica och Lisa på stadsbiblioteket. Och fest på kvällen. Nice. Har inte beslutat mig för om jag ska dricka eller inte. Hursomhelst så ska jag ta med mig all min alkohol och Bengt till Lund imorgon, så slipper jag bekymra mig för det på måndag. Yeah. Planering.
Over and out.

1 kommentar:

Larry Lindbaum sa...

Ska du köra "vitt" imorgon? Hallå!Bara så att du vet så ska jag dricka whiskey. Och det kan man ju inte göra själv..