tisdag, november 27, 2007

I am a soon-to-be fulltime Lundabo


Som vissa av mina kära läsare har påpekat så är jag dålig på att uppdatera min blogg. Kanske rent av sämst. Jag har inga ursäkter. Så enkelt är det. Jag har tidigare utlovat förbättring och misslyckats, då jag sannerligen lever efter mitt motto:

Try. Fail. Try again. Fail better.

Och jag misslyckas bättre då det går än längre mellan inläggen! Go me. So this is what happened previous on: Shitpit - Life of a Semi-Loser...

Den sjunde november fick Karin aka Shitpit ett korridorsrum på Vildanden. Hon och Lisa satt uppe och väntade på att tolvslaget skulle infalla och spänningen var olidlig då afb.se uppdaterades och gång på gång så visade det könummer 1. Fem minuter över midnatt så var det bekräftat: Karin ska bli Lundabo. Lyckan och det mousserande vinet flödade och även några tårar, dock mest av smärta i benet.

Lisa hade en stor korridorsfest den sextonde. Det var lyckat. Alla var glada, speciellt Karin som hade magen full av olika sorters efterätter då hon tidigare samma kväll hade avnjutit en måltid på St Marcus Vinkällare, i celibration av hennes moders avklarade rektorsutbildningen. Allt som allt en utmärkt fredag.

Next on Shitpit - Life of a Semi-Loser:

Dramatik uppstår då Karin får ångest över hemtenta och uppsats. Skräckblandad förtjusning när flyttdatumet närmar sig: Vem kommer vara stark nog att lyfta soffan? Är det Lisa? Jessica? Ammar? Med helgen kommer festerna: På fredagen ska Karin gästspela hos L-O Lindell - Blir det lyckat eller kommer relationer förstöras för alltid? Blir det utgång till Debaser på lördagen eller kommer Karin att få nöja sig med en resa till IKEA?


Find out next on Shitpit - Life of a Semi-Loser.

2 kommentarer:

Lojsie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lojsie sa...

tror ammar vinner soffracet.

hur du kunde känna dig bra efter intag av massa efterrätter förstår jag inte. själv mår jag väldig illa efter korridorens julbak och sedan fika på lussekatter, ischocklad (formerna tog slut så blev i stora muffinsformar), pepparkakor, kola (indegrienser: sirap, socker och grädde)och glögg som smakade varm saft. min mage är överjäst, äckelkänslan står mig upp i halsen och tentan kommer jag ingenstanns med

Yey, jag är nöjd med min plats i tillvaron!