söndag, januari 11, 2009

The Myth of the Lazy Sunday

Idag sov man till elva. Efter att Team Awesome jobbat stenhårt igår med projektarbetet och tillsammans producerat åtta sidor så var man lagom död. Sen väntade städning när man kom hem.
Men sen blev det TV-spel resten av kvällen! Fantatiskt nog lyckades jag hålla mig uppe till halv två trots den tidiga morgonen. Grannarna hade fest och vi var artighetsinbjudna men gick inte. Dock var det relativt lugna eftersom man knappt hörde något av festen, förutom några enstaka basslingor.
Nu ska jag och P snart gå på bio, ledig söndag = kultur. Ljusår är den valda filmen och förhoppningvis är den fin och stämningsfull och inte fin och tråkig. Isåfall har jag en nödlösning: sömn! Jag är jättesugen på kaffe men eftersom min mage strejkar så är det en kaffefri vecka som gäller. Undrar hur det går imorgon då, när vi ska träffas och skriva igen.
Sedan ska vi hem till mina kära föräldrar och snylta. Lediga helger har alltmer fört med sig en massa aktiviteter, eftersom man måste ta igen för de helger man jobbar. Moment 22! GAH!

2 kommentarer:

Larry Lindbaum sa...

Välkommen tillbaka till blogosfären!

Jexxie sa...

Vill du få många besökare. Gå in på den här länken och läs vidare. Super enkelt!!!

http://www.viraltrafik.se/?Jexxie