fredag, januari 09, 2009

The Escapist

Oj var det var längesen jag skrev ett inlägg! Kan inte förstå att det var nästan ett år sedan. Det är till och med så jag känner mig tvungen att dra till med det klassiska uttrycket "Gud vad tiden går fort.."
Som vanligt skriver jag här enbart för att undvika något tråkigt. I det här fallet ett styck projektarbete. Eftersom jag njöt av min "ledighet" under julen så kommer det nu tillbaka för att bita mig i arslet. Men det var det värt! Efter en termin som bestod av tentor varannan vecka, föreläsare från helvetet (eller möjligtvis från något behandlingshem.. svårt att tro att de lyckats komma undan med titlen "föreläsare") och annat trevligt så behövde jag ett lov. Ett genuint, old school, slappt lov. Där man får LOV att slappa. Haha, förstod ni? Lov.. Vilket egentligen borde stavas Låv, för det är precis så man uttalar det.
Fast projektarbetet kommer bli klart, det är jag hundra på. Nu har vi intervjuerna gjorda och imorgon ska vi träffas (alltför) tidigt i Helsingborg och börja skriva. Wish me luck..

1 kommentar:

Jexxie sa...

ey, you're back! tänk att det lönar sig att kolla in på din blogg emellanåt. Har gjort det varje gång jag kollat alla andras bloggar och du har inte skrivit på ett år. men nu har du!!!!!!!!!!! yey