söndag, augusti 26, 2007

We're going to Edinburgh..

wow! back to the highlands. (För alla er som missade poängen med detta (antagligen alla) så sjung den med samma melodi som till den där irriterande "klubbhiten" som kom för några år sedan.. We're going to Ibiza.. back to the island. (ohyeah, parenteser inom parenteser, hardcore.))
Ja, imorgon smäller det. Eller förhoppningvis inte, jag hade helst velat ha en angenäm resa utan smällar. Men man vet aldrig med SJ och Ryanair. Jag ringde precis Euro Hostels Edinburgh som vi ska hyra rum av och frågade om det ingick lakan. Till min besvikelse var det inte en kvinna med skotsk accent som svarade utan en med en engelsk accent. Illa. Men till min lilla kabinväskas glädje så ingick lakan.
Spännande det här.
Så av naturliga anledningar så kommer bloggen inte uppdateras på ett tag, för att sedan fyllas med tjusiga (regnblöta?) fotografier på den skotska huvudstaden.
Och, på tal om något helt annat, imorse när jag vaknade så stod modern vid spisen. Och gjorde lunch till jobbet till mig, då "det inte fanns någon färdig". Bless her soul, the slightly insane, but sweet, woman. Jättesött av henne men det känns lite fel. Jag är 22 år gammal. Och nu har hon gett mig och systern 30 pund var så vi "kan äta ute och sånt". I love her.
over and out

Inga kommentarer: