fredag, oktober 19, 2007

Once upon a time in Bora-Bora


Arrh! Femte dagen i rad jag sitter med denna jäkla tenta. Varför? För att jag lyckas klämma in lite mindre än en timmes produktivt arbete varje dag. Allt därimellan är fluff. Bortkastad tid. Att fokusera mig på att skriva är uppenbarligen omöjligt. Dessutom så tycker jag att ju mer jag skriver desto mindre sammanhängande blir tentan. Jag tror att jag måste skriva ut den och läsa igenom den för att få mer översikt, man blir hemmablind. Idag har jag dock lyckats skriva nästan två sidor, vilket gör att jag "bara" har två sidor kvar att skriva. Jag har lite tid på mig imorgon innan jag ska till Jessicas singstarkväll, hela söndagen och sen måndagen, så jag har ingen ursäkt för att inte lämna in den på tisdag.



Nu är jag helt snurrig i huvudet och ser dubbelt. Dessutom är jag skithungrig eftersom jag bara ätit frukost idag. Ska nu ner och äta middag och sen göra iordning mig då jag ska på klubb med Lisa. Ska bli skoj, Helene följer också med. Hoppas jag inte är för bakfull imorgon. Då skyller jag på Lisa. Bra.. jag gillar undanflykter.



Over and out.

Inga kommentarer: